W związku z Państwa wątpliwościami dotyczącymi składania wniosków o udzielenie pożyczki na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej mikroprzedsiębiorcy w ramach „Tarczy Antykryzysowej" Powiatowy Urząd Pracy w Lipsku zamieszcza dodatkowe wyjaśnienia.
Umowa pożyczki wraz z wszystkimi wymaganymi załącznikami (tj. wnioskiem i pełnomocnictwem), jako integralna całość, opatrywana jest wspólnym kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym.
Przedsiębiorca składając dokumenty w postaci elektronicznej i podpisując paczkę w ww. sposób podpisuje w sposób elektroniczny komplet dokumentacji.
Przedsiębiorca powinien zatem dołączyć plik PDF umowy pobrany ze strony i nie powinien podpisywać go odręcznie.
Wniosek wraz umową musi być kompletnie i prawidłowo wypełniony.
Nie dopuszcza się wyjaśnień i uzupełnień.
Wnioskodawca podpisuje jednocześnie wniosek i umowę,.
Jeżeli czegoś nie zaznaczy, to wniosek jest nieprawidłowo wypełniony i będzie negatywnie rozpatrzony. W wersji papierowej wnioskodawca składa wniosek oraz umowę. We wniosku wnioskodawca nie wypełnia jedynie pozycji: numer wniosku i umowy (wypełnia to PUP).
Pożyczka podlega umorzeniu pod warunkiem,, że Pożyczkobiorca przez okres
3 miesięcy od dnia jej udzielenia, nie zmniejszy stanu zatrudnienia w przeliczeniu na pełny wymiar czasu pracy w stosunku do stanu zatrudnienia na dzień 29 lutego 2020 r.
Wniosek o umorzenie pożyczkobiorca składa do Powiatowego Urzędu Pracy dopiero w terminie 14 dni od spełnienia w/w warunku.